Darba organizācija ir uzņēmuma pamatā, kas nosaka cik produktīvi ir resursi, kurus uzņēmums izmanto. Kvalitatīva un ilgtspējīga darba organizācija iekļauj rūpes par vienmērīgu noslodzi, racionālu resursu izmantošanu un optimālu darba laika plānošanu.

Laikietilpība

Cik laikietilpīgi ir uzņēmuma procesi, darbības, operācijas un uzdevumi?

resursu kapacitāte

Cik spēj paveikt personāls, iekārtas, mašīnas?

darba laiks

Cik ir efektīvās stundas dienā, lai veiktu nepieciešamās darbības?

Sarežģītība

Cik zināšanas un pasmes ir nepieciešamas, lai paveiktu darbības?

Darba organizācijas risinājumi

Izvēlies pakalpojumu, kas rada augstāko vērtību Tavam uzņēmumam.

Darba organizācijas izvērtējums
  • Amata darba pienākumu izvērtējums pret uzņēmuma procesa dokumentāciju un procedūrām ar interviju metodi
  • Darba noslodzes datu analīze pēc uzņēmuma sniegtajiem datiem
  • Darba kapacitātes aprēķini
  • Atbilstība likumdošanas prasībām
Darbinieku noslodzes izvērtēšana
  • Darba organizācijas izvērtējums +
  • Darbinieku ēnošana un darbību hronometrāžas veikšana
  • Darba noslodzes datu analīze pēc uzņēmuma un mūsu ievāktajiem datiem
black

laba sistēma saīsina ceļu uz mērķi